Conference for Digital Professionals
webinale | June 3 - 7, 2019 in Berlin

Threading the Needle – The Importance of Data Analytics in achieving Marketing Impact

Session
This talk originates from the archive. To the CURRENT program
Thank you for the great conference! ✓ Tickets for the webinale 2020 ✓ will be available soon Register now

More talks in the program:

Infos
Thursday, June 7 2018
10:45 - 11:30

Unternehmen sind sich mittlerweile größtenteils des Potenzials von Daten bewusst. Die Umsetzung der Geschäftsstrategie stößt in fragmentierten Marketingstrukturen aber weiterhin häufig an ihre Grenzen. Das Grundproblem ist dabei in der Regel eine fehlerhafte oder ungenügende Datengrundlage.

In diesem Vortrag beschreibt Mato Vujic verschiedene typische Stolpersteine und stellt bewährte Methoden vor, um sie aus dem Weg zu räumen. Ziel ist es, Daten und dazugehörige Prozesse so zu definieren, dass sie in operativen Entscheidungen einen echten Mehrwert darstellen.

STAY TUNED WITH OUR NEWSLETTER!

BEHIND THE TRACKS

Web Design & Development
Design thinking out of the box

Online Marketing
The latest Online Marketing Trends

User Experience Design
All about user experiences

Ideation & Design Thinking
From small companies to enterprise level